BENİ HALA TAKİP EDİYOR

Tatlıses’in konserlerini takip etmeye devam eden küçük kız, yine sahneye çıkarak bol bol dans etti. Tatlıses büyük tepki görmesine neden olan küçük kızı öperek sevgisini gösterdi; “Bu küçük kız kim biliyor musunuz? Benim güya kötü söz sarf ettiğim kız. İnanabiliyor musunuz, benim hâlâ konserlerimi takip ediyorlar, yalnız bırakmıyorlar. Bundan önce de böyleydi bundan sonra da böyle olacak. Bu kız benim yavrum, benim kızım” dedi.

Tags: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

