“Ben salak değilim “

Geçtiğimiz sezon yıldızı parlayan ve Bursaspor’un önemli oyuncuları arasına giren Ozan İpek, basına yansıyan olay sözlerinin ardından gerçekleri anlatmak için FANATİK’i seçti. Bir internet sitesinde, “Beşiktaş’a gitmek istiyorum ama tek engel Ertuğrul hoca” açıklamasıyla ilgili söze başlayan Ozan, “Beni hiç kimse tanımazken Ertuğrul Sağlam formayı verdi, oynattı ve burada olmamı sağladı.

Ona çok şey borçluyken, ‘Ertuğrul Sağlam önümde engel’ diye bir laf edecek kadar salak bir değilim. Bursaspor’la tarih yazmışız, Şampiyonlar Ligi’ne direkt kalmışız. Şampiyon takımın oyuncusuyum. Sevildiğim, istendiğim bir yerde futbol oynuyorum. Ufak tefek sıkıntılar tabi ki her yerde var. En önemlisi hedefleri olan bir oyuncuyum” dedi.

‘Konuşmalarım montajlandı’

“Transfer yapmayı, büyük takımlarda oynamayı her oyuncu, her teknik adam ister” diyen yıldız futbolcu, “Ablamın düğünü için Ankara’ya gitmiştim. Telaş içindeydik. Telefonum çalmış, farkında bile değilim. Annem getirdi telefonu, konuşmaya başladık. Maalesef konuşmalarım montajlanarak verildi. Sanki ben Bursaspor’da mutsuzum ve ayrılmayı kesin kafama koymuşum gibi lanse edildim, camianın önüne atıldım. “Kulüpler anlaştığı takdirde Beşiktaş’ta oynamak isterim” dedim, herkes oynamak ister. Bu Fenerbahçe de olur, Galatasaray da olur. “Ertuğrul hoca beni göndermek istemez.

Çünkü yeni sezonda çok daha büyük işler yapmak istiyoruz. Bu yüzden beni takımdan göndereceğine inanmıyorum” açıklamasını yapmıştım. Aynı gün menacerim tesislerdeydi ve aldığım ücretin iyileştirilmesi konusunda görüşmeler yapıyordu. Bana gelen teklifleri menacerim biliyor ve teklif aldığım da doğru. Bu çok normal ama daha 2012 yılına kadar sözleşmem var. Kulübüm izin vermedikten sonra nasıl giderim?” diye konuştu.

Herkes ona ‘Buz Adam’ diyor

23 yaşında önemli başarılara imza attığını da vurgulayan Ozan İpek, şunları söyledi: “Bursaspor’a gelirken çok hırslıydım. Bu takımda oynayabileceğime inandım ve daha ilk sezonumda şampiyonluk yaşadım. Bu başarıları kazanmak kolay değil. Ancak kat edecek daha çok yolum var. Geçen sezon rüya gibiydi. Gol atmak, benim için sürpriz değil. Futbol kamuoyu beni geçen sezon yakından tanımadığı için şaşırdı. Atak oynamayı seven, şut çeken, koşan bir stilim var.

Bu nedenle gol atıyorum. Çok soğuk kanlıyım. Bu yüzden arkadaşlarım bana ‘Buz Adam’ lakabını taktı. Hayatım futbol, evden dışarı çıkmam. Hagi ve Milan hayranıyım. Bana maç olsun yeter, oturur izlerim. Oyuncuları tanır ve takımları yakından takip ederim.”

‘Milli takımda yer alacağım’

“Ben de arkadaşlarım gibi geçen sezon oynadığımız Fenerbahçe ve Beşiktaş maçlarını unutamıyorum. Fenerbahçe’ye 2 gol atmam, benim için tabi ki ayrı bir önem taşıyor. Fenerbahçe maçından sonra gelişen tabloya baktık, şampiyon olmamamız için hiçbir neden yoktu. Bu galibiyet sonrası zafere daha da inandık. Diyarbakırspor sendromunu kolay unuttuk. Milli takım benim hayal ettiğim bir olaydı. Hiddink’le konuştuk, form grafiğim yükseldiği takdirde milli takımda yer alacağıma inanıyorum.”

Murat Akbaş / FANATİK

Tags: , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

